top of page
logo_c.png
Lead-image-3.png

Legyen az Ön cége a következő sikertörténet része!

Ez egy új típusú társadalmi történet, amelyben a márkája nemcsak támogat, hanem láthatóan és mérhetően értéket teremt.

A Semmelweis Egyetem tekintélye, a transzparens alapítványi struktúra és az influencerek hiteles hangja együtt biztosítja, hogy a partnerségnek valódi hatása legyen.

A kapcsolatfelvételre kattintva foglalj egy 30 perces online megbeszélésre időpontot.

A megoldás:
Hogyan működik a kombinált CSR modell?

A

CSR üzenetek + Influencer kommunikáció = mérhető társadalmi és üzleti érték

A Penta Media és a Semmelweis Egyetem közösen egyedülálló modellt hozott létre

B

Minden CSR-projekt két részből áll

✅ Alapítványi támogatás (átlátható, közvetlen szerződés a Semmelweis Alapítvánnyal)


✅ Marketingkommunikáció (influencereken keresztül a társadalmilag fontos üzeneteket közvetítjük)

C

Cégek kapcsolódása üzenetekhez

gyermekek esélyegyenlősége,
félelmek oldása és stresszkezelés, közösségi összefogás, kreativitás és művészet ereje.

Az üzeneteket az influencerek saját stílusukban közvetítik és a kampányban pedig mindig jelen van a MRre gyűjtés is.

D

A cégek reputációja nem az adományozásból épül, hanem abból, hogy értékeket kommunikálnak.

  • A vállalat egy társadalmilag fontos üzenet mellé áll.

  • Ezt az üzenetet az influencerek hitelesen közvetítik a saját közösségeikben.

  • A kommunikáció részeként megjelenik a Semmelweis MRre gyűjtés – így a társadalmi hatás és a márka reputációja egyszerre erősödik.

E

stratégiai CSR partnerség

Minden résztvevő vállalat szerződéses csomagot és dokumentációt kap, átlátható elszámolással és mérhető kommunikációs eredménnyel.

Semmelweis_pattern.png
RS144222_C19A2581-scr-1024x682.jpg
RS144222_C19A2581-scr-1024x682.jpg
RS144222_C19A2581-scr-1024x682.jpg
meseíró.png
meseíró.png
meseíró.png
RS95986_IMG_0379-scr-1024x683.jpg
RS95986_IMG_0379-scr-1024x683.jpg
RS95986_IMG_0379-scr-1024x683.jpg
charity stream.png
Semmelweis_logo_Vertical_NEGATIVE_PNG.png

Stratégiai CSR & Influencer összefogás a gyermekekért 

Azokért, akiknek a legnagyobb szüksége van rá

Miért van szükség a projektre?

Gyermekek százai várnak egy barátságosabb, biztonságosabb MR-vizsgálatra

01

A Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáján évente több száz súlyosan beteg kis hősnek van szüksége MR-vizsgálatra – daganatos, neurológiai vagy oxigénhiánnyal született gyermekeknek.
Minden második MR-vizsgálat gyerekeken történik.

02

Ezért a klinika egy új, kifejezetten gyermekekre szabott MR-készülék beszerzésére készül.
A vizsgálóhelyiség egy sárga tengeralattjáró tematikájú tér lesz, amely barátságos környezetet teremt, segít leküzdeni a félelmeket, és a legmodernebb diagnosztikai feltételeket biztosítja.

A projekt prezentáció megtekintéséhez kattints rá bármelyik projektre

CRM Projektnév
Tartalomgyártó
Projekt rövid leírás
„1 kép 1000 szóért” Vizuális kampány a gyógyulásról
Nagy Dani (Red Flag Crew), TheReelCrew, Simonffy Peti, Lampert Benedek
Vizuális kampány, ahol márkád a gyógyulás, remény és összefogás történetein keresztül épít CSR-t. Képekkel edukálunk, kiállítunk, segítjük a gyermekek MR-vizsgálatát.
Bátorság smink nélkül
Körcsönyei Polla, Haracsi Móni, Kovácsovics Fruzsi, Ács Fruzsina
Smink nélküli beauty kampány, ahol influenszerek a gyermeki bátorságot üzenik. Építs hiteles CSR-t és employer brandinget egy jó ügyért, mély érzelmi kapcsolattal.
A Kis Hősök Képzeletvilága Gyerekrajz Kihívás
Nagy Dani (Red Flag Crew), TheReelCrew, Körcsönyei Polla, Ungdani
Rajzos kihívás, ahol a gyermeki bátorság történetei építenek márkát. Érzelmi CSR és employer branding kampány, közösségi edukációval, releváns influenszerekkel.
MRre Varázsolunk Meseíró kihívás
Körcsönyei Polla, Lackfi János, Hajós András
Érzelmi töltetű meseíró kihívás, ahol márkád a bátorság és a gyógyulás narratívájába ágyazva épít CSR-t. Közösségi edukáció és reputációépítés.
MR Escape Lab
Zsozeatya
A Zsozeatya MR Escape LAB egy interaktív, edukatív stream, mely gamifikációval és adománygyűjtéssel támogat gyermek MR beszerzést. Márkák aktív szereplőként széles közönséget érnek el.
Tanulom Magam
Tanulom Magam
A Tanulom Magam MR kampány CSR és edukációs projekt. Márkák támogatásával gyermek MR-t szerez be, hiteles influenszerrel, széles közönséget elérve, PR és belső kommunikációra is alkalmas.
Szerepcserék, Humorral az MR-ért
Ács Fruzsina, Benk Dénes, Csenki Attila, Dombóvári István
Humorral a félelmek ellen: egyedi kampány, ahol nevetve segítünk a gyermekek MR-vizsgálatán. Értékalapú történet, amely szórakoztat és építi a márkát.
MRre Edzünk Sportkihívás
Dubi Anna, Böjte Dave, IceBlueBird, FreeStyle FC, SE OSC Vízilabda Klub
Egy lendületes sportkihívás, ahol márkád aktív szereplőként, inspirálóan kapcsolódik egy jó ügyhöz. Építs hiteles CSR és employer brandinget mozgással.

Find us

We are the Penta sales team, contact us about our services.

Csatari.jpg

Csatári Tamás 

CEO & Co-Founder

Krisztián.jpeg

Faragó Krisztián

Creative director & Co-Founder

Ren.jpeg

Pataki Renátó

Digital Green Dragon aGent

Viktor_106PScrop_sm.jpg

Takács Viktor

MTS B2B Life Coach

bottom of page